Jak przedstawiać swoją firmę w Sieci?
Wszyscy wiemy od dawna, iż reklama jest dźwignią sprzedaży. Z dowolnej strony atakują nas wszędobylskie reklamy. W tv zwięzłe filmiki, w prasie wszelakie graficzne alternatywy a na ulicach przykładowo broszury.
A jak sprawa reklamy wygląda w Internecie?
Źródło: http://www.flickr.com
Sprawę tę znakomicie obsługuje amerykańska spółka Google, która od mnóstwa wiosen wykonuje usługę o nazwie kampania adwords zdecydowanie polecam artykuł, warto przeczytać na przydatne informacje na stronie . Poniekąd reaguje ona na słowa, jakie wpisujemy w przeszukiwarce internetowej i prezentuje nam, czyli potencjalnemu Klientowi, reklamę dopasowaną do określonego przez nas wyrazu. Tego typu kampania adwords gwarantuje więc maksymalnie dopasowane do takiego prawdopodobnego adresata oferty. Dla przykładu jeżeli poszukujemy butów, to prowadzona poprzez jakąkolwiek firmę obuwniczą kampania adwords oferuje nam proponowane przez takową firmę obuwie. Jest to bardzo komfortowe zarówno dla reklamującej swe towary firmy jak i dla prawdopodobnego Klienta.
Ogólnie popularny jest fakt, iż wpisując jakieś określenie w wyszukiwarce, w najwyższym stopniu dla nas ciekawe są rezultaty wyszukiwania znajdujące się na początkowej stronie listy efektów. Jeżeli chcemy, żeby nasza oferta z pewnością znalazła się na górze takiej listy, winna nas zaciekawić reklama kontekstowa czytaj więcej. Ponadto promocja naszej spółki pojawi się wszędzie tam, gdzie wyświetlane będą promocje adwords a tematyka wyświetlającej takową reklamę strony zostanie związana z prowadzoną przez nas funkcjonalnością.
Pozostałymi słowy jeżeli nasza firma zajmuje się obrotem butów, reklama (ile kosztuje oklejenie samochodu) kontekstowa automatycznie będzie pokazywać naszą promocję osobom, które obuwia szukają. Nasza promocja nie pojawi się natomiast, jeśli ktokolwiek będzie szukał np. jakiejś innej rzeczy.