Czym jest szkolenie „Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego”
Poznanie jak też ulepszanie technik oraz stylu efektywnej i pozytywnej komunikacji z nabywcą, sprzyjającej dobremu zrozumieniu, korzystnej atmosferze a także radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami. Ukształtowanie nastawień pro-klienckich uczestników szkolenia, asertywnej postawy względem klienta wewnętrznego, nabycie przez pracowników umiejętności zidentyfikowania i udoskonalenia rozmowy bezpośredniej a także telefonicznej z niełatwym dyskutantem oraz przyswojenie reguł efektywnej komunikacji – umiejętność radzenia sobie z presjami, pretensjami jak też agresją ze strony rozmówcy i poznanie form rozładowania nadmiaru napięcia.
Po sfinalizowaniu szkolenia Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego uczestnicy szkolenia będą wiedzieli w jaki sposób: właściwie stosować zachowania asertywne w stosunkach z współpracownikami, zarządzać emocjami w kontaktach wewnętrznych, fachowo prowadzić rozmowy przez telefon, budować kompetentny wizerunek wśród klientów oraz współpracowników
Szkolenia otwarte Wrocław powinny być dobrane do wymogów uczestników szkolenia ( na stronie). W jego czasie instruktor uwzględnia indywidualne sytuacje z naszego życia i środowiska pracy, prezentuje narzędzia i gotowe rozwiązania do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu! Lekcje prowadzone są w postaci warsztatów poprzedzonych krótkimi mini-wykładami podczas których przekazywane są koniecznie treści teoretyczne.