Kilka wyrazów o współczesnych formach reklamy zewnętrznej i zaletach, jakie wypływają z zastosowania takiej a nie innej formy promocji
Najbardziej znaną formą reklamy outdoorowej pozostają billboardy. To właśnie one są montowane przy tych najbardziej zatłoczonych ekspresówkach i mimowolnie ściągają wzrok nie tylko pasażerów, ale i taksówkarzy stojących w korkach. Ta powszechność jest umotywowana poniekąd dostępnością tej formy promowania wizerunku danej firmy – wystarczy wpisać w sieć frazę billboardy Rumia, aby zobaczyć, jak wiele agencji w regionie gdańskim proponuje ten typ reklamy outdoorowej – więcej informacji na polecanej stronie internetowej.
Nie inaczej sprawa się przedstawia w przypadku każdego innego miasta w kraju. Czy będzie to sformułowanie billboardy Skierniewice czy reklama (reklamy świetlne) Kraków, każda ceniona agencja będzie mogła zaproponować swoim niedoszłym i obecnym usługobiorcom najkorzystniejszą formę promocji. Rozpoznawalność staje się bowiem sekretem do sukcesu, co skutkuje w niedalekiej przyszłości wzrostem zysków.
Hasło billboardy Skierniewice nie ma się jednoznacznie kojarzyć z jedyną formą reklamy zewnętrznej. Wyraz billboard można przecież bez trudu zastąpić pozostałymi. Nowo redagowane zestawienia mogą brzmieć: citylight Gniezno albo reklama wielkoformatowa Łódź. Cały czas pojawiają się nowe pomysły na zwrócenie uwagi przypadkowych rowerzystów. Na pewno za kila lat będą dostępne na rynku całkiem nowe produkty. I jeżeli teraz pewną nowością mogą być dmuchane nośniki reklamy, to za bliżej nieokreślony czas wielkim uznaniem cieszyć się będą jeszcze teraz nieznane formy, a im bardziej będą nieoklepane, tym lepiej.