Biznes i prawo

w kilku słowach

Tag: telefon

telefon

Badania marketingowe z udziałem tajemniczego klienta

Kilkanaście lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i testy zadowolenia konsumentów w zespół splatających się usług i korzyści. Pracujemy dla największych marek, wdrażając kompleksowe testy jakości obsługi klienta. Każdego miesiąca wykonujemy tysiące analiz Tajemniczy Klient, badania norm obsługi, analiz kanałów komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie przedsiębiorstwa, by poznać ich silne i słabe strony, a także szanse i ryzyka na tle rynkowych rywali.
Read More

Kiedy bank nie może udzielić nam kredytu – odmienne metody na pozyskanie środków pieniężnych

Żyjemy w czasach w których bardzo ważne jest to co posiadamy. Niestety, częstokroć ludzie oceniają nas przez to co posiadamy. Liczy się dobry samochód, najnowocześniejszy aparat telefoniczny bądź całkowicie nowe sprzęty co jakiś okres. To wszystko niestety kosztuje, lecz nie zawsze jesteśmy w stanie poradzić sobie z podobnymi wymaganiami z prywatnej kieszeni.
Read More

Jakiego rodzaju zalety dla klientów i sprzedających mają nowoczesne narzędzia informatyczne, przykładowo takie jak platformy zakupowe.

Handlowe procesy w wielu firmach są mocno skomplikowane, i ich obsługa pochłania sporo czasu niekiedy całego zespołu pracowników. Szczególnie jeśli nie korzysta się z nowoczesnych programów informatycznych, a wszystko robi ręcznie, rejestrując i przetwarzając każde z zamówień.
Read More

Poznaj mocne i słabe strony swojej działalności

Kilkanaście lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania satysfakcji w grupę splatających się usług oraz korzyści. Pracujemy dla największych przedsiębiorstw, wdrażając kompleksowe testy jakości obsługi klienta. Każdego miesiąca realizujemy setki badań Tajemniczy Klient, dokonujemy sprawdzenia standardów obsługi, analiz kanałów komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, umożliwiających porównanie przedsiębiorstwa, by poznać ich mocne i słabe strony oraz okazje i zagrożenia na tle bezpośrednich konkurentów.
Read More