Badania marketingowe z udziałem tajemniczego klienta
SecretClient to metoda badania satysfakcji klientów sposobu obsługi klienta – mystery shopper, przeprowadzana w trakcie wizyty w placówkach sprzedaży albo innych jednostkach obsługi kontrahenta. Tajemniczy Klient – przygotowany i przeszkolony agent Mystery Shopping, odpowiadający pewnej grupie docelowej konsumentów, sprawdza wskazany sklep, miejsce obsługi, placówkę i wdraża opracowane działania. Mystery Shopping sprawdza przebieg obsługi, jej czas i jakość pod względem założonych standardów, sposób prezentacji oferty, umiejętność rozpoznania potrzeb konsumenta i rozwiania jego niepewności. Analizie mogą być podległe również: umiejętności pro-sprzedażowe, dostępność materiałów POS, schludność i porządek na terenie oddziału.
Dopełnieniem sprawdzenia jakość obsługi klienta jest powiązanie wizyt Mystery Shopping z testem kanałów komunikacji SecretContact. Tajemniczy Klienci podejmują kontakt z firmą korzystając z wybranych ścieżek komunikacji, takich jak telefon, poczta tradycyjna i elektroniczna, social media, strony www (mysteryweb).
Nasz link do www skup monet Wrocław zaskoczy Cię niebywale korzystnie. Znajdziesz tam ogrom rzetelnych informacji. W takim razie nie ociągaj się i wejdź tam!
Tajemniczy Klient sprawdza jakość i szybkość kontaktu z firmą, infolinią, biurem obsługi, serwisem, metodę reagowania na potrzeby i pytania klienta, nastawienie, przestrzeganie standardów, łatwość uzyskania informacji itp.
Zakres usług SecretClient obejmuje również badania podmiotów programu lojalnościowego, partnerskiego, konkursu lub promocji. Wskazuje plusy i minusy działania, dodatkowe możliwości i ryzyka, ułatwia wybór właściwej taktyki premiowania, komunikacji, kreacji oraz katalogu nagród. Regularne badania przeprowadzane podczas wdrażania działania są wsparciem w utrzymaniu motywacji objętych programem i pozwalają sprawdzać czy pracownicy zależni należycie wykorzystują program jako metodę do zwiększenia handlu.
Nasza firma realizuje badania Mystery Shopping B2C i B2B dla instytucji finansowych, aptek, sieci sklepów, dostawców, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, hoteli, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, aptecznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, transportowej i wielu innych.
Wyniki testów SecretClient podejrzeć można już w trakcie badania w systemie on-line. Przynosi to wiele wartościowych informacji, mocnych podstaw do ulepszenia firmowych zasad postępowania z klientem. Pomagają w programach motywacyjnych i przygotowaniu szkoleń. System raportowy umożliwia łatwą analizę kwestionariuszy, zdjęć, nagrań itp., oraz spójne raportowanie całości lub części obszarów objętych kontrolą 24 godziny na dobę. Oprogramowanie udostępnia mnogość narzędzi analitycznych oraz wizualizację wyników. Dostęp do raportów następuje na poszczególnych poziomach uprawnień, spójnych z hierarchią przedsiębiorstwa. Pozwala to udostępniać wiedzę i rezultaty badań z licencjonowanymi kierownikami średniego szczebla, kierownikami regionalnymi, grupami dystrybutorów.
Innym atutem SecretClient jest baza opinii milionów konsumentów w ramach Programu Jakość Obsługi oraz aktualne informacje nt. konkurencji wg gałęzi działania. Za pomocą synergii z Programem Jakość Obsługi, przygotowujemy bardziej „z życia wzięte” scenariusze badań mystery shopping, oparte o rzeczywiste przeżycia prawdziwych konsumentów, partnerów, pośredników. Więcej na