Wielka sieć telebimów użytkowana aktualnie w reklamie – billboardy

Billboard to jeden z typów telebimów, które są aktualnie używane w efektywnej i profesjonalnej reklamie na ogromnie szeroką skalę. Reklama zewnętrzna cechuje się nadzwyczaj dużym zainteresowaniem, ponieważ jest to pewnie jedna z lepszych odmian reklamy, jaka użytkowana jest zarówno przez małe jak także wielkie, potężne firmy.

billboard przeznaczony na reklamę

Autor: thierry ehrmann
Źródło: http://www.flickr.com
W reklamie zewnętrznej wykorzystuje się różne rodzaje telebimów, jak już najpierw powiedzieliśmy, jednym z nich jest billboard radom – . Inne typy telebimów, to ekrany ledowe różnorodnej wielkości stosowane na ulicach lub w autobusach lub też banery reklamowe.

montowanie reklamy na billboardzie

Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com

Billboard to duża tablica, do jakiej przyklejane są reklamy towarów czy usług w formie plakatu. Naturalnie plakat ten ma tak znaczny format, że jest on produkowany w częściach. Billboardy nieraz są podświetlane od góry bądź od dołu, dzięki czemu reklamy na billboardach zawsze są widoczne – zarówno w dzień, jak również w nocy. Zaletą billboardów jest to, iż nie są to ekrany o silnym świetle, które często zdołają wręcz oślepiać. Billboardy stosuje się w miejscach, w których nie powinno się wykorzystywać telebimów lub ekranów ledowych ze względu na zatrzymanie bezpieczeństwa.

Przykładowo przy niezmiernie ruchliwej ulicy bądź na skrzyżowaniu nie zawsze można skorzystać z telebimów albo ekranów, bowiem ich głębokie światło zdoła oślepiać kierowców, a to zdoła spowodować niebezpieczny, nawet śmiertelny wypadek. W takich położeniach o wiele lepiej sprawdzą się subtelnie podświetlane billboardy. Reklama dalej będzie widoma i nadal będzie przyciągać uwagę, jednocześnie będzie bezwarunkowo bezpieczna. Rzecz jasna billboardów nie wykorzystuje się wszędzie, ponieważ nieraz zdołają one posiadać mniejszą siłą przyciągania. Reklamę tego typu pożądane byłoby stosować w centrum miasta, w miejscach, w jakich stale jest sporo ludzi, przy autostradach lub ulicach.

Nie należałoby decydować się na billboardy w jakichś mało odwiedzanych okręgach, bowiem mogłyby pozostać one niedostrzeżone, przez co ich efektywność byłaby obszernie mniejsza.